Latem 2018 r. BMW zapowiada kolejną poprawę emisji spalin we wszystkich silnikach spalinowych. Od lipca 2018 r. wszystkie oferowane w Niemczech modele benzynowe i hybrydowe plug-in będą standardowo wyposażone w filtr cząstek stałych do silników benzynowych i będą tym samym spełniać normę spalin Euro 6d-TEMP.
Technologia BluePerformance, w tym katalizator SCR z wtryskiem AdBlue, jest już od marca 2018 roku standardowym wyposażeniem we wszystkich modelach BMW z silnikiem wysokoprężnym. Dzięki temu oferują wysokowydajny, wielostopniowy system oczyszczania spalin obejmujący katalizator akumulacyjny NOx i układ SCR (selektywna redukcja katalityczna). Ze względu na bardzo skuteczną redukcję emisji cząstek stałych spełniają one wymogi najbardziej rygorystycznej normy emisji spalin – Euro 6d-TEMP. Dodatkowo na rynku pojawi się kolejnych 39 modeli z silnikiem wysokoprężnym spełniającym wymogi normy Euro 6dTEMP.
Od sierpnia 2018 roku dostępne będą kolejne warianty BMW X3 i BMW X4. A już w lipcu 2018 r. wzrośnie liczba modeli BMW serii 1, BMW serii 3, BMW serii 4 i BMW serii 5 wyposażonych standardowo w 8-stopniową skrzynię Steptronic. Kolejną nowością w jest BMW serii 1 Edition Metropolitan.
Od lipca 2018 roku w BMW 530e iPerformance Limuzyna (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 2,1-1,9 l/100 km; zużycie energii w cyklu mieszanym: 14,113,1 l/100 km*; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 49-44 g/km) oferowane będzie fabrycznie opcjonalne ładowanie bezprzewodowe BMW. Opcjonalne usługi BMW Connected eDrive do modeli BMW i oraz BMW iPerformance będą obejmować również funkcję BMW Digital Charging. Do BMW i8 Roadster (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 2,0 l/100 km; zużycie energii w cyklu mieszanym: 14,5 kWh/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 46 g/km) oferowany będzie również pakiet aerodynamiczny.