Niezwykle popularny i utalentowany aktor Bartłomiej Topa, który od wiosny tego roku pełni rolę ambasadora marki Mitsubishi Motors w Polsce, odebrał kluczyki do nowego auta – jest nim Mitsubishi Outlander 2020.
Bartłomiej Topa przesiadł się do nowego Mitsubishi Outlandera 2020 w najwyższej specyfikacji Instyle Plus CT 4WD w nowym, wielowarstwowym kolorze o nazwie Diamentowa Czerwień. Popularny SUV spod znaku Trzech Diamentów słynie z przestronności 7-osobowego wnętrza, bogatego wyposażenia i wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Auto napędza benzynowa, 2-litrowa jednostka o mocy 150 KM w połączeniu z bezstopniową automatyczną przekładnią CVT i napędem na 4 koła. Wewnątrz pojazd oferuje multimedialny system łączności ze smartfonem SDA, którego ekran powiększono do 8 cali i wyposażono we wbudowany system nawigacji firmy TomTom. W modelu 2020 debiutuje nowy zestaw nagłośnienia Mitsubishi Premium Sound System, który składa się z 8 głośników (w tym dwóch podwójnych w tylnych drzwiach) oraz wzmacniacza o maksymalnej mocy 510W.
“Ostatnio wyjątkowo intensywnie pracuję na planach filmów, serialu “Pod powierzchnią” i w teatrach. Dlatego coraz bardziej doceniam mojego codziennego towarzysza, jakim jest Mitsubishi Outlander – jest absolutnie niezbędny w pracy i pomaga mi w rodzinnych obowiązkach. Najbardziej cieszy mnie wygoda długich podróży – to wtedy się wyciszam, relaksuję, słucham muzyki I audiobooków. W najnowszej wersji Outlandera pozytywnie zaskoczyła mnie nowa nawigacja I energetyczny, czerwony kolor – mocno ociepli nadchodzącą zimę.” – mówi z uśmiechem Bartłomiej Topa.
“Cieszę się ze współpracy z zespołem Mitsubishi Motors - podoba mi się ich duch przygody oraz pasja - w ciągu tych kilku miesiecy zrealizowaliśmy kilka ciekawych projektów, których efekty widać w mediach społecznościowych. Takie ambitne, odkrywcze podejście jest mi bardzo bliskie -mocno współgra z moją pracą I zainteresowaniami.” – dodaje aktor.