Mazda

Mazda Motor Corporation (jap. マツダ株式会社, Matsuda Kabushiki-gaisha) – japoński producent samochodów osobowych mający swą siedzibę w mieście Hiroshima. Koncern został założony w 1920 roku przez Jujiro Matsuda.

Artykuły o marce

Mazda Motor Corporation ogłosiła, że Mazda 787B, która przed 32 laty zwyciężyła w wyścigu Le Mans, wykona przejazd demonstracyjny1 podczas setnej edycji 24h Le Mans.
W połowie maja rozpoczął się drugi sezon wyścigowy polskiej edycji pucharu Mazdy MX-5 pod nazwą Unitel Mazda MX-5 Cup Poland.
Wraz z wprowadzeniem Mazdy CX-5 2022, Mazda rozpoczyna kolejny etap historii sukcesu, która rozpoczęła się dziesięć lat temu.
Krótkie, zimowe dni skłaniają do zaplanowania niedalekich wycieczek i przynoszą inspirację, by na nowo odkryć miejsca, które chętnie zwiedzaliśmy latem.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy poszukują nowych samochodów jeszcze przed końcem roku, Mazda oferuje wgląd w dostępność egzemplarzy u poszczególnych dealerów w ramach prog
Znacząco zmodernizowana wersja stylowego, przestronnego i dynamicznego SUV-a, Mazdy CX-5, wejdzie do sprzedaży w Europie na początku przyszłego roku.
Mazda CX-5 trafiła na rynek w roku 2012. Była pierwszym modelem Mazdy, w którym zastosowano jednocześnie stylistykę KODO i technologię Skyactiv.
Mazda Motor Poland świętuje udany debiut swojego pierwszego elektrycznego modelu – SUV-a MX-30, który został najchętniej wybieraną elektryczną nowością 2020 r. w Polsce.
SUV-y zmieniają oblicze świata motoryzacji.
Norihito Iwao - Dział Designu, Studio Zaawansowanych Projektów Mazda Motor Corporation
Nowa Mazda3 zaprojektowana została przy zastosowaniu dojrzałej interpretacji języka projektowania KODO, który wnika w samą istotę japońskiej estetyki.
Pół roku po polskiej premierze Nowej Mazdy 3, pierwszego modelu nowej generacji samochodów, Mazda Motor Poland ujawnia wyposażenie i ceny kompaktowego SUV-a nowej generacji – Mazdy CX-30.
Maj to najpiękniejszy miesiąc w Polsce, to też idealny czas, by rozpocząć sezon wyjazdów poza miasto.
POCZĄTEK NOWEJ ERY: WZMOCNIENIE WIĘZI MARKI Z KLIENTAMI
W pierwszym półroczu 2018 roku Mazda CX-5 była zdecydowanie najczęściej kupowanym modelem marki w Polsce.
Mazda Motor Poland rozpoczęła przyjmowanie zamówień na Mazdę CX-3 po zmianach modelowych na 2018 r.
Liczba zarejestrowanych aut z silnikami diesla na tle całego rynku odnotowuje systematyczne spadki rok do roku. Udział aut z silnikami wysokoprężnymi zmalał do 31,6 proc.
Po udanym wprowadzeniu  CX-5, modelu który odpowiada za jedną czwartą rocznej sprzedaży Mazdy na świecie, japoński koncern wprowadziła kolejny udany model. 
Euro NCAP — niezależna organizacja, badająca bezpieczeństwo nowych samochodów w Europie — przyznała nowej Mazdzie CX‑5 maksymalną ocenę pięciu gwiazdek za poziom bezpieczeństwa.