Pierwszą połowę 2021 roku zamknęliśmy globalnym rekordem sprzedaży osiągając wynik 380 000 aut (+41%). Jeszcze nigdy Volvo Cars nie miało tak mocnej pierwszej połowy roku. W Polsce osiągnęliśmy też doskonały wynik 6982 rejestracji. Wzrost wyniósł ponad 26%.

a

Volvo Cars jest jednym z najlepiej przygotowanych producentów aut do nadchodzących zmian dotyczących emisji. Nasza marka postawiła na hybrydy ładowane z gniazdka ponad 8 lat temu. Dziś modele PHEV stanowią ponad połowę europejskiej sprzedaży.

Do 2025 roku chcemy, by auta w pełni elektryczne (BEV) stanowiły połowę naszej sprzedaży. Do tego mamy miękkie hybrydy i jasno określony cel – do 2030 roku chcemy dokonać pełnej elektryfikacji oferty.

a

Największe wyzwania dla marki Volvo w 2021 roku

Rok 2021 to kolejny czas, w którym chcemy intensywnie zwiększać udział sprzedaży aut PHEV. Wprowadzamy do oferty także nowe modele całkowicie elektryczne, w tym XC40 P6 Recharge oraz Volvo C40. Staramy się także dostosować moce produkcyjne do rosnącego zapotrzebowania na nasze samochody. Z optymizmem patrzymy w przyszłość.

Stanisław Dojs, PR manager Volvo Car Poland