Od 1 marca 2018 r. dyrektorem marki Porsche w Polsce jest Wojciech Grzegorski – menedżer ds. sprzedaży i marketingu z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, a prywatnie wielki fan motoryzacji. Przez minione 3 lata zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży marki Seat, gdzie osiągnął imponujące sukcesy na polu sprzedaży i obsługi klienta. Wojciech Grzegorski zastąpił pełniącego tę funkcję do dnia 30 stycznia 2018 r. Jacka Grzybka.

Objęcie stanowiska dyrektora marki to wspaniałe wyzwanie dla Wojciecha Grzegorskiego – Porsche w Polsce jest obecnie w najlepszej formie w swojej historii. W 2017 r. zanotowało na naszym rynku najwyższą liczbę rejestracji w historii (1315 aut) i po raz kolejny poszerzyło krajową sieć sprzedaży: jesienią otwarto kolejne, szóste już Porsche Centrum, tym razem na warszawskim Okęciu. 

Wojciech Grzegorski ma 36 lat. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie uzyskał dyplom z marketingu międzynarodowego. Ma też imponujące doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu markam

i światowego formatu. Przez 12 lat pracował w branży produktów szybkozbywalnych (FMCG), gdzie pełnił kierownicze stanowiska na rynku polskim oraz brytyjskim. 
Cztery lata temu Wojciech Grzegorski związał się z Volkswagen Group Polska – najpierw jako menedżer, a wkrótce potem jako dyrektor działu sprzedaży Seata. Przy jego udziale hiszpańska marka świętowała na naszym rynku duże sukcesy.

Kierowanie marką producenta sportowych samochodów w Polsce będzie dla Wojciecha Grzegorskiego wyzwaniem także z powodu konieczności zaadaptowania na lokalny rynek epokowych zmian w firmie Porsche: systematycznie rośnie popularność hybrydowych odmian plug-in, a przed końcem dekady do sprzedaży trafi pierwszy w pełni elektryczny model Porsche – Mission E.

Artur Jakubczak