Przejdź do treści
Premiery
Suvy

Nowe BMW X3 - trzecia generacja modelu.

BMW X3 zapoczątkowało w roku 2003 segment samochodów SAV (Sports Activity Vehicles) w klasie średniej. Od tamtego czasu sprzedano 1,5 miliona pojazdów dwóch pierwszych generacji. Teraz pojawia się trzecia generacja modelu.

Charakterystyczna stylistyka gwarantuje niepowtarzalny wygląd i podkreśla dynamikę oraz typowy charakter X. Nowe BMW X3 kontynuuje ten sukces, oferując wyrazistą i dynamiczną stylistykę, wydajne silniki i ekskluzywne wyposażenie. Podobnie jak wszystkie modele popularnej rodziny X łączy doskonałe właściwości jezdne oraz nieograniczoną funkcjonalność w codziennej eksploatacji.

b

Trzy warianty modelowe – xLine, Luxury Line i M Sport – oraz oferta BMW Individual pozwalają jeszcze bardziej dostosować wygląd zewnętrzny i wewnętrzny nowego BMW X3 do indywidualnego gustu klienta. Sportowe właściwości jezdne na jeszcze wyższym poziomie dzięki zoptymalizowanemu układowi jezdnemu, mniejszym masom nieresorowanym i udoskonalonej kinematyce osi.

Paleta silników obejmować będzie na początku sprzedaży trzy silniki benzynowe i dwa wysokoprężne o mocach od 135 kW / 184 KM do 265 kW / 360 KM (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 8,4-5,0 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 193-132 g/km)*. Wszystkie modele standardowo z 8-stopniową skrzynią Steptronic.

b

Nowoczesny system obsługi, opcjonalnie sterowanie za pomocą gestów i inteligentny asystent głosowy.

Opcjonalny kluczyk BMW z wyświetlaczem umożliwia m.in. obsługę opcjonalnego ogrzewania postojowego.

BMW Personal Co-Pilot: szerokie możliwości (pół)zautomatyzowanej jazdy dzięki takim opcjom jak aktywny regulator prędkości najnowszej generacji czy system asystujący kierowcy plus obejmujący asystenta kierowania i toru jazdy, asystenta zmiany pasa ruchu (przewidywana dostępność od grudnia 2017 r.) i asystent pasa ruchu z ochroną przed kolizją boczną.

Wszystkie oferty BMW Connected najnowszej generacji umożliwiające perfekcyjną komunikację pomiędzy człowiekiem, pojazdem i otoczeniem.

 

 

Komentarze specjalistów

Hubert Niedzielski

Dział Marketingu ŠKODA

Cieszymy się, że nasze dwa modele, Fabia i Octavia, są w tym roku zdecydowanie najpopularniejsze wśród klientów, decydujących się na zakup nowych aut. To wynik wielu lat realizowania konsekwentnej strategii i dużej dbałości w dostosowywaniu specyfikacji oraz oferty do potrzeb polskiego rynku.

Tomasz Chodkiewicz

Dyrektor sprzedaży Peugeot, Citroen, DS. Automobiles

Generalnie postawiliśmy sobie za cel pokazać się jeszcze raz na rynku flotowym. Zaczynaliśmy wszystko od początku. Nowy zespół, nowa strategia sprzedaży do firm.