Przejdź do treści
Wydarzenia
Suvy

„Jeep® Compass Recalculating Tour” przenosi do miasta moc off-roadowych emocji.

    Długo oczekiwany, wszechstronny Jeep® Compass, najnowszy w rodzinie SUV-ów kultowej marki, rozpocznie ekscytujący tour po głównych miastach europejskich, który odbędzie się w lipcu w Salonach dealerskich na głównych rynkach europejskich.

    • Rozpoczynający się w Wiedniu tour zagości w Niemczech, Szwajcarii, Hiszpanii i Włoszech.
    • Zwiedzający będą mogli poznać nowego Jeepa® Compassa w wyjątkowym otoczeniu.
    • Na zwycięzcę czeka wyjątkowy pobyt na glampingu.

    Jeep Compass Recalculating Tour umożliwi fanom marki Jeep poznanie nowej wersji modelu i odkrycie współczesnej i autentycznej stylistyki Jeepa, legendarnych zdolności off-roadowych, doskonałej dynamiki na drodze, szerokiego wachlarza przyjaznych użytkownikowi, zaawansowanych technologii z zakresu łączności i bezpieczeństwa.

    Tournée rozpocznie się w Wiedniu i będzie trwać od 9 do 11 czerwca, następnie zagości w Berlinie (16-18 czerwca), Zurychu (23-25 czerwca), Walencji (1-2 lipca) i zakończy się we Włoszech (11-13 lipca). W każdej lokalizacji zaaranżowana zostanie specjalna, przyciągająca uwagę strefa Jeep, gdzie podziwiać będzie można nowy model, prezentujący unikalny styl i dziedzictwo amerykańskiej marki.

    Jeep Compass

    Zwiedzający będą mogli zasiąść za kierownicą, aby doznać ekscytujących off-roadowych wrażeń w samym sercu miasta.
    Mogą też wziąć udział w quizie „Jeep Compass Recalculation", by dowiedzieć się, jaki typ „miejskiego poszukiwacza przygód" reprezentują i wygrać wyjątkowy pobyt na glampingu.

    Motywem przewodnim tournée jest nowa kampania telewizyjna Jeepa „Recalculating", która prezentuje, że każda droga przez życie może zaskakiwać różnymi zwrotami akcji. Koncepcja ta idealnie przedstawia ducha przygód drzemiącego w „sercu" każdego Jeepa i podstawowe wartości, które leżą u podstaw powstania nowego Jeepa Compassa.

    Komentarze specjalistów

    Hubert Niedzielski

    Dział Marketingu ŠKODA

    Cieszymy się, że nasze dwa modele, Fabia i Octavia, są w tym roku zdecydowanie najpopularniejsze wśród klientów, decydujących się na zakup nowych aut. To wynik wielu lat realizowania konsekwentnej strategii i dużej dbałości w dostosowywaniu specyfikacji oraz oferty do potrzeb polskiego rynku.

    Tomasz Chodkiewicz

    Dyrektor sprzedaży Peugeot, Citroen, DS. Automobiles

    Generalnie postawiliśmy sobie za cel pokazać się jeszcze raz na rynku flotowym. Zaczynaliśmy wszystko od początku. Nowy zespół, nowa strategia sprzedaży do firm.