Przejdź do treści
Wydarzenia
Targi i eventy
Premiery
Flota i rynek

22 premiery na targach biznesowych

22 listopada br. w Warszawie, po raz dziewiąty odbyły się targi motoryzacyjno – biznesowe Fleet Market 2017.    To cykliczna impreza, która jest organizowana z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach, prezesach, dyrektorach, managerach oraz fleet managerach, a więc wszystkich tych, dla których samochód jest przydatnym narzędziem do prowadzenia biznesu.

a

Podczas targów zostało zaprezentowanych ponad 150 pojazdów osobowych, użytkowych, w tym modele z napędem hybrydowym i elektrycznym. Udział samochodów z napędami alternatywnymi z roku na rok się zwiększa, co pokazuje jak bardzo zmienia się rynek motoryzacyjny w Polsce.

a

Na trzech halach o łącznej powierzchni 10 tysięcy metrów kwadratowych importerzy zaprezentowali premierowo aż 22 samochody!  Widać natomiast, jak bardzo na popularności zyskują samochody z nadwoziem crossover i SUV. Każdy producent ma obecnie w ofercie tego typu auto. Do najnowszych modeli, które goście mogli zobaczyć po raz pierwszy na pewno należały: Audi A8, BMW X3, DS7 Crossback, Ford Vignale Fiesta, Hyundai Kona i Hyundai i30N, KIA Stonic, Lexus LS, Mercedes klasy X, Nissan Leaf, Ople Insignia GSi i Vivaro Tourer, SEAT Arona, Škoda Karoq, Subaru Impreza oraz Subaru XV, Toyota Land Cruiser oraz Volkswagen Polo i Volkswagen Amarok Aventura. Bardzo duże zainteresowanie wzbudzały także nowości motoryzacyjne. Wśród nich były m.in.: Alfa Romeo Stelvio, Audi RS5, Citroën C3 Aircross, Jeep Compass, KIA Stinger, Lexus LC, Mercedes klasy S, Ople Crossland X i Grandland X, Renault ZOE, Toyota Prius Plug-in Hybrid oraz Volkswagen T-Roc. Zmysły entuzjastów motoryzacyjnych najbardziej rozbudził Ford GT, który nigdy wcześniej nie został pokazany w tej części Europy.

m

Przekrój marek i modeli pokazuje wyraźnie, że zmienia się oblicze samochodu biznesowego. Coraz częściej jest on postrzegany przez przedsiębiorców jako usługa. Klienci nie musza go posiadać, wola użytkować, płacić określoną ratę i oddawać, bez zamrażania własnych – dużych środków. To sprawia, że biznes wybiera samochody z coraz wyższych segmentów rynku.

D.W.

Galeria

Komentarze specjalistów

Hubert Niedzielski

Dział Marketingu ŠKODA

Cieszymy się, że nasze dwa modele, Fabia i Octavia, są w tym roku zdecydowanie najpopularniejsze wśród klientów, decydujących się na zakup nowych aut. To wynik wielu lat realizowania konsekwentnej strategii i dużej dbałości w dostosowywaniu specyfikacji oraz oferty do potrzeb polskiego rynku.

Tomasz Chodkiewicz

Dyrektor sprzedaży Peugeot, Citroen, DS. Automobiles

Generalnie postawiliśmy sobie za cel pokazać się jeszcze raz na rynku flotowym. Zaczynaliśmy wszystko od początku. Nowy zespół, nowa strategia sprzedaży do firm.