Przejdź do treści
Wydarzenia
Flota i rynek

155 godzin jubileuszowych cen na 155-lecie Opla

Z okazji swojego jubileuszu 155-lecia  Opel przygotował dla polskich klientów nie lada niespodziankę. Już od  poniedziałku, 4 grudnia, rozpoczęła się wyjątkowa kampania wyprzedażowa tej popularnej marki. Przez 155 godzin klienci będą mieli niespotykaną okazję do zakupu wybranych modeli marki Opel w wyjątkowych cenach.

W 1862 roku Adam Opel założył własną firmę w rodzinnym mieście Rüsselsheim w Niemczech i dał początek marce Opel. Obecnie marka Opel słynie z produkcji popularnych samochodów, znanych ze stylistyki łączącej niemiecką precyzję z rzeźbiarskim artyzmem oraz z innowacyjnych technologii dostępnych dla każdego.

q

„Jubileuszowa kampania wyprzedażowa 155 godzin, to wyjątkowa gratka dla klientów poszukujących samochodów łączących ponadczasową elegancką stylistykę z nowoczesną niemiecką technologią.” – mówi Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Opel Poland. „Niezależnie od tego czy wybierzemy modne auto miejskie, funkcjonalnego SUV-a czy przestronny model flagowy, jestem przekonany, że wyjątkowa jubileuszowa oferta wyprzedażowa Opla to świetna okazja na korzystny zakup” – dodał Wojciech Mieczkowski.

q

Osoby, które poszukują wygodnego miejskiego samochodu mogą teraz kupić Opla Corsę w ramach kampanii wyprzedażowej 155 godzin jubileuszowych cen na 155-lecie Opla  w cenie już za 36 900 zł. Opel Astra hatchback – Europejski Samochód Roku 2016 i niekwestionowany bestseller marki – dostępny jest już za 54 500 zł. Opla Mokkę X – jednego z najchętniej wybieranych przez polskich klientów miejskich SUV-ów – można nabyć już za 64 050 zł. W ramach wyprzedaży można również zakupić nowego Opla Insignię. Ten debiutujący w tym roku nowy flagowy model marki jest dostępny w cenie już za 99 900 zł w pakiecie z kompletem kół zimowych. W ramach wyprzedaży dostępne są również pozostałe modele marki Opel – lifestyle’owy ADAM, praktyczna Meriva oraz rodzinny van Zafira

Komentarze specjalistów

Hubert Niedzielski

Dział Marketingu ŠKODA

Cieszymy się, że nasze dwa modele, Fabia i Octavia, są w tym roku zdecydowanie najpopularniejsze wśród klientów, decydujących się na zakup nowych aut. To wynik wielu lat realizowania konsekwentnej strategii i dużej dbałości w dostosowywaniu specyfikacji oraz oferty do potrzeb polskiego rynku.

Tomasz Chodkiewicz

Dyrektor sprzedaży Peugeot, Citroen, DS. Automobiles

Generalnie postawiliśmy sobie za cel pokazać się jeszcze raz na rynku flotowym. Zaczynaliśmy wszystko od początku. Nowy zespół, nowa strategia sprzedaży do firm.